
15 november 2010
Fokus wil de mening van cliënten weten
Fokus heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. We vinden het belangrijk om de dienstverlening inzichtelijk, meetbaar en toetsbaar te maken voor cliënten, subsidiegevers en de overheid. En die continu te verbeteren.Daarom voeren we in januari 2011 het driejaarlijkse cliënttevredenheidsonderzoek (CTO) uit. Met het onderzoek meten we de tevredenheid van cliënten over de dienstverlening van Fokus. Aan de hand van het CTO kunnen aandachtspunten worden vastgesteld, waarmee we de komende drie jaar aan de slag gaan om deze te verbeteren. Het onderzoek wordt uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau AsqY Online.
In het CTO ligt de nadruk op zaken waarmee cliënten dagelijks te maken hebben, zoals de ADL-assistentie, de wachttijden en de inhoud van de assistentie. Ook de rol van de locatiemanager, Fokus als organisatie en de collectieve voorzieningen komen aan bod in het onderzoek.
Een samenvatting van de resultaten komt in mei/juni 2011 beschikbaar voor geïnteresseerden.
Meer nieuws
11-06-2019 - Fokus tevreden over brede toekomstvisie minister, donderdag 13 juni overleg in 2e kamer
05-12-2014 - Wat als u zorg nodig heeft die Fokus met de ADL-assistentie niet biedt of niet kan bieden?
14-01-2014 - Staatssecretaris stuurt brief over Fokuswonen naar Kamer, Algemeen Overleg verplaatst naar 30 januari
13-01-2014 - Eerder uitgestelde Algemeen Overleg over Fokuswonen donderdag 16 januari in Tweede Kamer
19-12-2013 - Cliënten en Fokus verheugd over steun 2e Kamer en toezegging staatssecretaris voor specifieke regeling voor Fokuswonen
06-12-2013 - Algemeen Overleg Tweede Kamer over hervorming langdurige zorg op 18 december, hoorzitting 13 december